Bloggish loggish!

Yes igår traskade jag och marie upp och hjälpte pojkarna med slipningen av bilen, fick klart innersidan av huven, bara hundra procent kvar höhö;)
Idag har jag varit hos Tiff på morgonen, longerade henne en liten runda.
Sedan körde jag och plockade upp Freja så drog vi till börjes, inhandlade sporrar, vitaminer, magnesium, flugmedel och diverse onödigt skit;)
Ska börja på allt packande imon tänkte jag!
Ska ochså gå en runda med Emmie och Chip, ska se vad Tiff tycker om honom, iofs var hon helt kär i Felix så det blir nog inga problem;)
Nahe vi hörs !
Jag är arnetrött , superovanligt?
Ska iaf få sova imon, skööönt!

xoxo


image description

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0