Nya tag!

Yes ska ta nya tag nu.
Har funderat på vad jag vill göra och såklart hamnar mina tankar hos hästarna.
Laban finns inte så mkt att göra med, han behöver gå hos någon som tycker om honom och han behöver bara hobbyridas.
Tiffanie ska börja tävlas, punkt slut!
Typ 30-40 i hoppning (löjligt lågt;)) och något märke 1 och 2 i dressyr, enbart som erfarenhet.
Ska skriva ett målinlägg med henne, Emmies tips;)

Fick ochså den brilljanta idén att rida in hästarna som står hos Hanna, pennan och minihälge.
Så nu ska jag prata lite planer med min kompanjon Hanna och så får vi se var vi hamnar;)
Är vi två så går det betydligt enklare.
Så det är mina planer framöver så fort foten är läkt!
Well, see ya later alligator;)


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0