Idag har jag ridit!

Tro det eller ej;)
Är ju sedan måndags inte sjukskriven längre så blir till o börja sätta igång Tiff ordentligt nu!
Har inte tappat så mycket som jag trodde jag skulle göra!
Anyhow, igår var jag och mor på granngården och köpte foder, kom hem med massa fint plus en krubba;)
Åkte därefter ut till Laban och insåg att han haltade, började störtlipa i regnet och kände mig som världens hemskaste människa.
Hittade inga svullnader eller värmedelar eller någonting i benen så tror de kan vara något med hovslagaren.
Han fick iaf stå inne inatt.

Ringde hovslagaren idag och hon kommer på fredag så får vi se vad hon säger.
Var hos tiffanie och mockade och var ochså hos Laban och mockade och släppte ut honom.
Åkte sedan och handlade fika och frallor och dukade fram ett riktigt födelsedagsbord till min fina pojkvän som fyller år idag.
Vad han fick kan ni få en bild på imon;)

Sedan hoppade jag upp på Tiff och red en runda med Emmie och Felix, de fick plaska vid hundbadet vilket de tyckte var otroligt roligt,
Film kommer imon!

Nu har jag duschat (för andra gången idag) och ätit och försöker hålla ögonen uppe;)
Nej ush vilket långt inlägg!
hörs imon!


Felix tuggar lite på Tiffanie;)

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0