tooorsdag!

Sådär!
Dagen började såklart hektiskt , Annie följde med och red Tiff, gick superbra måste jag säga!
Hon är snäll min lilla busponny!
Lite speciell dock;)
Glömde ta bild, attans!

Sedan hem , dricka kaffe med hjärtat innan han körde mig till frisören.
Färgade håret, igen!;) junkie there?
nejmen färgade typ bara utväxten, e riktigt nöjd:)!

Efter det hämtade mamma mig och vi begav oss iväg uppåt landet;)
Träffade min fina gamla barndomskärlek Laban igen.
Tårarna var nära ska jag säga!
Så nu får vi se vad som händer;)
I'll keep you updated!

Nu är jag hemma och gosar med mijsekijsen!
Ska strax fixa lite käk och sedan krypa ner i sängen och fundera!
Hörs sen;)

xoxo





Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0