Summering januari 2011

Yes tänkte göra det, se vad som hänt under året och så, först börjar vi med januari!

Jag och Stefan hade bara varit tillsammans knappt en månad, jag hade fått min nya telefon och min nya fina jacka ;)


Jag hade ochså precis färgat över mitt lagom blonda hår till rödbrun och använde flitigt mitt löshår!
Jag började också träna på allvar , förutom att jag boxades så började jag ochså springa och blev snabbt vältränad och gick ner en hel storlek i kläder.


Det var ochså den månaden då det var otroligt mycket snö och jag och hjärtat och hans vänner var ute och lekte i den måånga timmar varje natt;)
Började ochså min praktik på erunderhållet på volvo!
Med andra ord så var det en mycket lugn början på 2011!
Inte lika lugn början på 2012 dock;)
Med brutna ben o grejer;)

höhö anyhow, hörs imon!
xoxo

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0