Huuuvuuuudvääääärk!

Ush ja, drömt en himla sjuk dröm inatt, tänker inte säga vad då det kan komma o bli en fruktansvärd diskution här på bloggen!
Men man kan ju säga såhär att det handlade om andra världskriget och deras hästar, rätt så häftigt faktiskt.
Men anyhow, det fanns väl en rätt äcklig utgång på hela drömmen, ush!

Nej anyhow, har haft grym huvudvärk nu istället, dessutom är min fot helt svullen så idag ska jag nog ta det lugnt.
Ska iaf måla om mina naglar och försöka mig på en dusch hemma.
Wish me luck!
Ni ska få lite shoppninginspiration med;)
xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

titta på war horse:)

2012-01-31 @ 15:22:38
Postat av: Emelie

Hoppas din fots svullnad går ned snabbt. Sådana saker kan verkligen hämma, trots så onödiga :)



Och haha, ja, jag är jättelycklig för att ha hittat mitt jobb!

2012-01-31 @ 19:19:03
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0