fullt upp once again!

Hej på er dear bloggreaders!
Dagen var lugn, sov 12 timmar inatt vilket var otroligt välbehövligt, gick upp och började laga mat(hemmafru.se;)), sedan väckte jag hjärtat.
Vi drack lite kaffe innan han stack till jobbet och jag hoppade i stallkläderna.
Blev hämtad av Freja och hennes far och blev skjutsad till stallet.
Sedan var det dags för mig att ha ridlektion för Freja, gick jättebra förutom när det kom in massa andra hästar.
Min lilla cpe häst började hoppa runt och blev allmänt tjurig, imon ska hon få hårdträning då Annie ska rida henne med, höhö;)
Anyhow, vi grejade allt med stallsysslorna innan vi åkte hem, jag packade väskan och drog till mamma och duschade, försökte tvätta benet ordentligt men de gjorde så ont att jag hoppade det.
Får bli imon!

Åh när man talar om imon så blir det fullspäckad dag!
Först ska Annie rida tiff, sedan ska jag färga håret och sist beger jag och mamma oss iväg på roadtrip, spännande;)
Ni får veta mer imon!;)
oij nu blev de långt inlägg, guld till den som orkade läsa!;)

xoxo


kunde inte låta bli;)
bild på Annie, mig och min katt Nisse;)
Like a hundred years ago!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0