fina vänner!

Ja igår blev en lugn hemmakväll efter dagens bravader, allt tar så jäkla hårt på en numera!
It sucks!
Anyhow, hjärtat ringer på kvällen och säger att det är någon som försöker komma in och ringer på porttelefonen, jag som tidigare pratat med Marie har mina aningar men trots det så när hon och Hanna slutligen ringer på dörren blir jag helt överlycklig!
De har bestämt sig för att våldgästa mig med lite gott och det gjorde ärligt talat hela min kväll.
Vi tittade på lite chickflicks och pratade lite skit, mycket skönt!
De stack runt tolvtiden då jag däckade fint i sängen!

Nu väntar jag på att mor ska komma med sina händer o ge mig min dagliga spruta, uussch!
Måste få blodförtunnande för att förhindra blodpropp:(
tyck synd om mig;)

xoxo


passande gammal bild;)

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0