Trevlig alla hjärtans dag!

Jepp, jag har haft en superdag/natt.
Vaknade inatt av att hjärtat la sig i sängen med en underbar bukett i handen.
Hjärtat slog nog ett extra slag i bröstet tror jag, myys!
Idag gick jag upp och fixade frukost och bakade paj innan jag väckte hjärtat.
Så blev en fin frukost innan han körde till jobbet.
Nu ska jag bara ligga och vila och ta det lugnt då jag inte mår helt hundra.
Får se om jag orkar blogga mer idag!
Här får ni lite bilder iaf!




fina buketten<3

xoxo

Kommentarer
Postat av: Carro

Nej, eftersom hon skulle fylla 19 kollades det aldrig, men hon hade rasat ihop mitt bland massa högt gräs så hjärtat hade nog bara stannat plötsligt...

Vi har dem i ett stall några kilometer från där vi bor, om man kör förbi skidbacken och sedan fortsätter mot kyrkhult kommer det en väg till höger mot Biskopsmåla, på motsatta sidan ligger stallet :) Nangijala är min, Lady är mammas, Lukas och Madicken äger stallägaren. Celina har haft Lukas i 4år så han känns som vår, Madicken är hon nu fodervärd på.

2012-02-14 @ 20:03:17
URL: http://stallnogelid.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0