tjabba tjena hallå

Vet att jag har varit tråkig, har seriosly inte orkat blogga och det märks på besökarantalet, men jag ska bättra mig honest!
Anyhow, gårdagen spenderades i Ronneby hos Emelie med Hanna.
Hade riktigt kul, nära på en krash i diket på grund av snön med det undvek Hanna så fint;)
Kollade ochså på Emelies hästar, såå fina:)
Åkte och handlade med Hanna och käkade lite innan jag hälsade på min lilla polle och kollade på träningar.
Slöade sedan resten av kvällen med ett mysigt bad tills hjärtat kom hem.

Idag stack jag till börjes med far och inhandlade massa saker bla världens finaste kingsland shabrak, ett rött skrittäcke, ett par röda benskydd, en kapson och lite smått o gott.
Fint ska de va!

Drog till mamma och grejade lite, försökte bland annat lära hunden o äta sallad, gick sådär kan jag säg;)
Kollade lite på tv, åkte med mor till stallet för att hämta/lämna saker tills imon.
Sedan lagades det mat, i know, har varit superflitig idag;)
Käkade med hjärtat och drog sedan upp till garaget för att kolla på när pojkarna skruvade, Mary kom dit ochså, trevligt trevligt;)
Nu är jag hemma och ska precis sippa i mig ett glas vin och kolla på prison break!

vet att jag har babblat nu så tio kronor till den som orkar läsa hela;)
hörs imon, i promise!

psst.. o hörrni, IMON KOMMER LABAN!! :D

xoxo


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0