@tranås!

Hej på er!
Sitter just nu i tranås hos pojkvännen och väntar på att han ska sluta jobba.
Snaart!
Dagen har varit lång, gårdagen var ännu längre!
Idag red jag, Emma, Sabine och mamma en runda på hästarna, Tiffanie var på sitt värsta humör, hon stod utanför stallet på bakbenen och studsade, jag var så arg att jag grät efteråt.
Jävla häst!
Det är de där unghästarna, jag vet ju att jag har gjort ett asbra jobb med henne då hon kom till mig gick det bara att sitta på henne, hon fattade varken skänkel eller tygel men på något sätt så fastnar man på motgångarna.
På mindre än ett år har jag lärt henne trav, galopp, bomarbete, flyttning för skänkel sidvärtes och att hoppa, högsta höjd har vart på 73 cm.
Idag har jag haft henne i exakt 11månader.
På ett sätt hade jag verkligen behövt ha henne på ett ställe där jag har träningsmöjligheterna nu men har inte råd, life sucks!
Wääh positiv dag;)!
xoxo

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0