Tidsinställt! Höga förhoppningar och höga mål!

Mycket funderingar just nu, på ett sätt känns det så otroligt tråkigt att jag inte har så stora träningsmöjligheter som jag hade innan.
Jag hade velat ha båda hästarna i stallet i olofström och kunna träna och rida mycket mer regelbundet.
Men det är självklart omöjligt!
Hade blivit alldeles för dyrt.
Men jag trivs här uppe, mycket nya människor och nya ställen att vänja sig vid.
Mina hästar är så mycket ändrade jämfört med var de var innan.
Så jag märker ju att det är bra både för dem och mig.
Jag är piggare, gladare och mår mycket mycket bättre.
But still, saknar mina vänner, mina gamla miljöer, de ställen jag kände mig trygg på.
Min framtid håller stora mål och jag SKA klara dem!
Jag vet vad jag vill och jag har allt framför mig!
Will do!;)
xoxo
 



Kommentarer
Postat av: Freja

så fina ni är! :D
saknar er massor <3

2012-08-31 @ 15:03:59

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0