random dag !

Yes i fredags bestämde jag mig för att huxflux efter tävlingen köra upp till östergötland.
Körde upp själv rätt in i ett jäkla snöoväder, sjukt jobbigt men var äntligen framme runt halv elva på kvällen.
Duschade och gick och la mig efter lite prat med Johan och Sabine.
Gick upp halv sju och fixade mig innan vi mötte upp Johans kompisar, där bildade vi en karavan och körde in till Jönköping och Elmia.
Gick där hela dagen och kollade på sjukt mycket fina bilar!
Sedan käkade vi lite innan Johan och de flesta av hans vänner åkte hem, jag stannade med Tony, Jennie och Kim.
Fick åka superfin supra!
Åkte runt hela kvällen och pratade med folk och såg fina bilar.

Åkte och kollade på en drifting show ochså, fick mycket fina bilder hela dagen, slänger upp dem här sen!
Har endel bilder och redigera!
Anyhow, vi körde hem från Jönköping vid halv tre igår och fyra imorse satte jag mig i bilen och började bege mig mot blekinge.
Sjukt trött var jag och var framme halv sju.
Somnade som en gris och sov ända till två idag, lite pinsamt;)
Nahe vi hörs sen!
Tackar iaf för två otroligt roliga dagar!


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0