Välbehövlig dag!

Blev en runda bort till svärmor (höhö) med hjärtat innan han började.
Sedan var det stallet med Brusell igen (först affären såklart;)), hon longerade Hälgeklumpen och måste erkänna att jag är förvånad, suuuperduktig häst!

Verkar kanske som att det blir lite av hästplanerna, kanske ingen egen då jag inte hittar någon WOWhäst men kanske blir till o låna någons, känner VERKLIGEN att jag behöver komma tillbaka till hästarna igen.
Snacka om psykologisak!
Anyhow
Efter det kollade vi på lite träningar och sedan var det hemdags, duschade och insåg att jag måste komma ut lite till.
Så satte mig i bilen och körde en himla massa, hittade Marie på vägen så var ute med henne i ca två timmar, fick lite välbehövligt prat och planderade lite inför morgondagen.
Sinnet är INTE på topp nu måste jag säg!
Nu blir det lite mat framför idol!

Kommentarer
Postat av: finafrun

IDOL missar jag inte heller ;)

2011-09-14 @ 13:50:06
URL: http://finafrun.se

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0