En idiot som jag

Har haft fullt upp.
Varit i stallet varje dag denna veckan och gårdagen spenderades med Marie och Hanna med lite hemlagad pizza, vin och filmer, mycket välbehövligt!
Idag har jag sovit alldeles för länge, ungefär till halv två, katastrof!
Blir snart upplockad av Brusell dock.

Anyhow har verkligen känt denna veckan hur tråkigt det är att spendera nästan 12 timmar ensam.
Man kan inte få någon ordning i huvudet och ständigt kommer grejer före.
På helgerna jobbar jag nästan 12 timmar och direkt efter det ska jag spendera tiden ute i nästan 8 timmar till.
Man mår inte bra av det.
Min mage är totalkaos och jag får aldrig den där "fredagskänslan".
Känns som att jag behöver komma bort och bara ta det lugnt och slippa tänka på allting.
Men det är helt totalt omöjligt!

Eller så behöver jag bara få en kväll där jag kan ta det lugnt!
Suck!




Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0