full fart hela helgen!

Japp helgen har sprungit på och jag har hunnit med en himla massa, fredags så fick tiff vila så efter jobbet drog jag bara dit och mockade, i lördags gick jag upp tidigt för att ha hand om privathästarna, dvs ge dem frukost och släppa ut dem, mockade till tiff med och körde sedan hemåt.
Somnade som en liten gris väl hemma och på kvällen blev det bowling med hjärtat, marie och niklas i bromölla och efter det hamnade vi på en riktigt rolig fest.
Kom hem go och glad och somnade lika snabbt igen.
Idag har jag inte gjort många meter, var hos ponnyn och longerade henne, imorgon tänkte jag försöka ta mina första galoppsprång med henne, wish me luck ;)
Nejmen är riktigt pepp på det:)
Ska ochså berätta något spännande ;)

xoxo


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0