Whaat you waiting for?

Hej på er!
Klarat av ännu en dag på utbildningen i metallstugan!
Snacka om att vi har haft kul.
Det är verkligen nu jag börjar inse hur mycket jag gillar min lite sådär halvstörda klass.
Men det går ju inte annat när det är 16 killar;)
Nejmen seriöst, jag har en himla massa ångest över att allt roligt nu är slut!

Anyways, är barnvakt åt voffen nu, hon har sovit här inatt.
Så jobbigt att lämna mina två älsklingar i sängen imorse!

Något plus är iaf att jag har kollat av hur jag ska ha håret på balen och även pratat med min frisör och bokat tid och grejer, inte en dag försent alltså;)
Imorgon blir allt klart med kommande jobb inför sommaren, hösten och vintern, inget lov här inte;)
Dessutom blir det körlektion och en massa körning och stadskörning och grejer de närmaste veckorna.
Gott mos!


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0