Ångest denna ljuva ångest!

Hej på er!
Har haft en bra helg, har varit dålig på uppdatering men mycket som händer nu :)
I fredags blev det en hyfsat lugn kväll efter massa påskrivna papper och liknande.
Lördagen blev en sväng ner till marknaden och sedan lite folk här på kvällen o natten.
Igår blev det en lugn dag med langos på marknaden, sedan våfflor med lite folk här och blev även lite tittande på smokey and the bandit;)

Nu har jag precis varit och lämnat kläder, praktikpapper och dator i skolan.
Hann även med att städa skåpet och lämna nyckeln.
Ikväll ska alla studenter festa och umgås, men jag ska spendera min tid på volvo.
pengar pengar pengar, eller något?
Det är lite synd att man inte får vara student sista veckan :(


Kommentarer
Postat av: Fucking awesome - bästa mamma bloggen <3

"Pappan glömde bort sin 22 månaders dotter i bilen – dog"



Vissa människor ska inte ha barn. Enligt mamman så är han världens bästa pappa. OM han nu var det, så glömmer man väl förfan inte bort sin dotter i bilen.



Har jag fel?

TYCK TILL.



Kramis

2011-05-23 @ 13:28:06
URL: http://citymom.blogg.se/
Postat av: Fucking awesome - bästa mamma bloggen <3

"Pappan glömde bort sin 22 månaders dotter i bilen – dog"



Vissa människor ska inte ha barn. Enligt mamman så är han världens bästa pappa. OM han nu var det, så glömmer man väl förfan inte bort sin dotter i bilen.



Har jag fel?

TYCK TILL.



Kramis

2011-05-23 @ 13:28:07
URL: http://citymom.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0