Shululuuu!

Alors!
Gårdagen var rätt så intressant.
Vi var ute ett bra tag när bilen helt plötsligt började låta himla skumt.
Vi öppnar huven, fjäderbenet (eller något) var sönder, skrattretande, det var så illa att det var en buckla i huven !
Ha ha!
Så vi körde hem ett par stycken och drack kaffe istället.
Någon fattade tycke för min gitarr, ovanligt!;)
sen ringde min fulla odåga till bror och ville ha skjuts.
Vi hämtade honom +2 och körde hem dem.
Bror blev helt impad av pojkvän vilket är otroligt ovanligt, shot one to me;)
Kom hem och tittade på film resten av natten, eller ja, älskling tittade på film och jag sov helt trött som jag var.
Idag ska vi till mor och äta och kanske börja fixa lite med sovrummet, asnice!
Nahe mycket text, no action!
Ska återgå till Buffy the vampire slayer nu;)

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0