Sett Sanctum 3D nu

Vet faktiskt inte vad jag ska säga.
3D var för mig väldigt svårt pga min dåliga syn, allting snurrar lite och känns suddigt.
Ögonen kan inte riktigt fokusera så vanligt format hade varit att föredra.
Däremot fick jag lite Poseidonkänsla ochså, en av mina absoluta favoritfilmer så ni förstår ju att Sanctum aldrig kommer komma i närheten av den.
MEN, som sagt, den lite klaustrofobiska spänningen finns ju.
Det är ju det som gör den bra.
Men allt som allt måste jag säga att filmen är sevärd och lite mer.
Men ingen ny favoritfilm.
Ska se den utan 3D om ett par månader så får väl se vad uppfattningen säger då.


Nahe sängen ser så otroligt lockande ut nu.
Kanske ska gå in och skalla den nu.
Imon blir det hundpromenad med Brusell!
Bränna fett i massor!


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0