Only in your eyes!

God middag eller något!
Igår var Brusell på besök i lägenheten, blev lite filmtittande och skitprat, välbehövligt!
Planerade ochså lite inför rocken och sommaren.
Asnice!
Somnade rätt sent igår och vaknade inatt av älskling tittade på något skumt, det lät som barn som sjöng höhö!
Så när jag väl var vaken var jag vaken en stund innan jag äntligen somnade, är oerhört trött idag dock!
Får gå och lägga mig tidigt;)
Nu ska jag strax traska till skolan, hoppas på att vi börjar nio, men vi får väl se för ingen vet!
Happyface btw eftersom jag nu märkte att mina jeans har blivit ännu större, need to loose some more!
Behöver se fit ut inför sommaren med min I'm a player bikini från Panos;)
Nahe skooolaan nuuu!


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0