Godmorgon (?)

Ja att säga det halv två är väl rätt skamligt igentligen!
Allting var bara skumt igår måste jag säga!
Hela dagen igår satt vi i ett iskallt garage vilket jag har märkt idag, inte kul!
Jag och pojkvän satt hemma igår, helt vanlig fredagkväll, satt och kollade på canonball run 2.
Vid tolv ringde hans telifon och efter att jag fixat upp mig lite drog vi till napoli.
Blev en himla massa drickande och träffande av gammalt folk man inte sett på 2000 år.
Sen stack vi hem till älsklings jobbakompis där vi satt till halv sex på morgonen.
Då traskade vi hem, när vi väl kom hem spelade grannen över oss någon skum bönemusik!
Ja jisses!
Det blir aldrig riktigt som man har tänkt sig;)


En bild på pojkarna i garaget igår!
Älskling till vänster och Niklas till höger




De aningen dragna gossarna igår;)
Mikael till vänster, älskling i mitten och Yusuf till höger!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0