ett två tre, fanta o rosé!

Hej på er!
Har ärligt talat inte orkat blogga hela helgen!
Har varit jättesjuk, igår stack jag och älsklingen upp till far och startade bilen, sen tog vi den på en runda o den gick som ett skott!
Älskling var glad som ett barn nu när han fick köra riktig bil;)
Hem och skynda sig o fixa sig, sedan kom det lite folk hit, vi blev en himla himla massa tillslut.
Mycket trevligt!
Drog upp och bowlade, eller ja, de bowlade och jag jobbade på de alkoholhaltiga dryckerna;)
Träffade ochså lite trevligt folk som jag inte har sett på länge.
Sen hamnade vi i lägenheten igen, höll inte på så länge, alla var trötta men kul hade vi!
Vaknade ungefär halv tio, trött är jag men kunde inte sova mer.
Sitter i soffan och äter överblivna chips och tittar på vasaloppet, vuxen.se ohjah!
Idag ska jag och älskling mysa och bara ta det lugnt!


Fick ju ochså reda på att det finns vissa som inte vill umgås med en viss person och sen blir skitsur om man inte säger till om man ska göra något.
Jag vet inte men jag resonerar ju så att om några inte klarar av o umgås med en viss människa så är det rätt meningslöst o säga till dem men jag vet inte?
Eller är det väl bara att svälja stoltheten och umgås ändå?



I just wanna liiiive, dont really care about the things that they saaay!

Kommentarer
Postat av: Brusella

så med andra ord resonerar du så att varje gång som den personen ska vara med på något så kan man inte säg till dom andra ? fast att alla andra också irriterar sig på han ? OKEJ

2011-03-07 @ 10:38:46
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Brusella

och att det är vi som ska svälja stoltheten och umgås med han när det han och ni som inte säger till oss ?? skitsnack

2011-03-07 @ 10:55:00
URL: http://brusella.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0