Vaaarmt!

Hej på er!
Dagarna som gått har varit fartfyllda till max.
Igår var jag duktig och började springa igen!
Förvånad över att kondisen ändå finns faktiskt!
Vi sätter ett plus i kanten på träning, alla borde träna enligt mig;)
Fat people cant run eller hur e de man brukar säga ;D
Nee ni får vänta på mitt elaka inlägg sen o eftersom det finns en viss människa här som kallar sig elak och skryter på sin sk blogg om att denna person vågar vara elak mot alla när personen i fråga aldrig öppnar munnen i närheten av folk han eller hon inte känner så tycker jag hela grejen är fullkomligt patetisk!
If u got something to say say it to my face ;)
Nae hörs sen bitches!


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0