I'm a looser babyyy

Hej åter igen!
Nu har jag fixat mig så väntar bara på att hjärtat ska sluta så ska vi åka till mor.
Han ska pilla lite med hennes bil och sedan bjuder de på tacos, askalas:D
Har också suttit och skrattat som fan åt vissa saker jag hört och sett denna dag.
Jisses vad är medelåldern på folk, typ fem?:D
Vilken tur att alla vet allt om mig så e det något jag undrar så ska jag fråga dem om jag inte vet själv;)
Tur att jag är sååå otroligt hatad så så jag inte ens vet om det själv;)
Nae med ett skratt lägger jag upp lite missade bilder från mobilen;)


Bakom ratten på Trans Amen;)


Tråkigt under matrasten på jobbet;)

Brors nya bil;)

Åktur;)

Min fina älskling o megabilen:)

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0