How it all came to be this way

Genom mina många års bloggande har jag i princip aldrig behövt ta negativ kritik.
Det var tills jag startade denna bloggen.
Visst jag måste säga att jag ber om det och verkligen inte har något emot när folk kritiserar mig om jag kritiserar dem tillbaka.
Men däremot ständiga påhopp från dessa sk Olofströmsbloggare både på internet och i de sociala kretsarna är rätt hårt att ta.
Särskillt när man vet att alla dessa aldrig skulle öppna munnen i närheten av mig.
Men guess that's just how life is.

Olofström är ingenting, snälla folk flytta inte hit.
Olofströmmarna kan inte gå på en fest utan att hamna i slagsmål eller fyllecell eller ev på akuten.
Alla knarkar för "det är inte farligt".
Alla är på ett eller annat sätt otrogna mot både flickvänner och pojkvänner och tjejerna är experter på falskhet och knivar i ryggen på folk.
Jag vill bara kräkas när man tänker på hur mkt skit man hade sluppit om man inte bott här.

Något annat!
JAG VET!
Alla ni som också vet kan nu andas ut och inte behöva prata om det bakom ryggen på mig längre.
Ni som inte vet, stop putting your nose in my business.
Anledningen till att jag skriver om det här är att jag har hört att personen i fråga har sagt en himla massa skit om mig i flera månader till en mängd olika personer.
So I'm just clearing my name.
Alla står ju såklart på hennes sida för "hon e ju så snäll".
Det ni däremot inte vet är att hon pusslade ihop sin bästa killväns flickvän med en annan kille och agerade förkläde åt dem bakom ryggen på honom.
En av de få tjejer som hon umgås med nu, de har varit tillsammans med samma kille och hon umgicks mycket i smyg med honom och fick honom att ljuga för sin dåvarande flickvän, alltså hennes "bästa" kompis.
Hon har ljugit i princip för hela sin omgivning då hon har varit och kladdat på två av hennes bästa kompisars pojkvänner och som grädde på moset vågar HON gå ut och säga att jag varit otrogen med tre olika killar.
Jo tjena, vem ska man lyssna på?

Allt annat hon gjort mot mig tänker jag inte skriva här för det angår er inte men jag tänker säga att jag aldrig någonsin kommer att ge mig in i denna persons liv mer.
Falskare människa får man leta efter.
Och jag hoppas verkligen att alla hennes vänner läser detta så att de kan se att hon även sålt deras vänskap och ljugit dem rakt upp i ansiktet mer än en gång.

Att det däremot pratas så mycket om mig gör mig faktiskt lite smickrad.
Förutom det där med otroheten såklart.
Jag skulle aldrig få för mig något sånt otroligt pinsamt och elakt så det luktar bara psykfall om hela grejen.
Men however.
Jag ger fullständigt fan i om ni vill skriva om mig eller prata om mig men ni kan ju iaf försöka prata om något som är sant.
Som ex att jag är otroligt egenkär eller att jag är bortskämd eller att jag är fullkomligt förälskad i min pojkvän som alla vill åt.
SORRY bitches men ni kommer inte åt mig så lätt!

Nu har jag iaf skrivit sanningen endast sanningen och om ni väljer att tro på den eller inte bryr jag mig inte om!
I will keep rock on!


Kommentarer
Postat av: jessica

gillar att du går ut och står för det du tycker,

men måste bara påpeka att skitsnack existerar vart man än bor. olofström är ett litet samhälle, så klart det blir intimare. men man gör ändå ett namn av sig själv.

jag har flyttat där ifrån, och believe it or not, det kryllar av minst lika många falska brudar i växjö.



keep up the good work annars! :)

2011-07-07 @ 16:41:40

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0