Godmorgon!

Jag har varit vaken sen sex och är ovanligt pigg!
Dock är det den trettonde idag som alltid lyckas bli min otursdag så funderar på att gå med hjälm och grejer på mig
Rätt förvånad över att jag kunde köra bil utan att något hände, winwin?
Igår var jag och älskling och hämtade grejer till golfen, när han slängde ihop den fick den en liten tvätt och guuud så fin den blev ;)
Var hos mor och käkade lite och hämtade voffen och sedan körde vi hem.
Idag har det varit himla massa full fart!
Så fort hjärtat stack till jobbet körde jag ner och hämtade ut körkortet.
Sedan begav jag och hunden mig mot mor för att våldgästa lite, som tack för det fick jag frukost och kaffe ;)
Körde en liten runda och nu blir det till att göra absolut ingenting alls, det är jag bra på;)
Ska se om jag orkar bygga om min design:D



Våra fina bilar;)

söting igelkotti från igår;)
I know my camera rocks!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0