What goes around!

Sådär ja!
Ännu dags för en meningslös dag i skolan, en timmes naturkunskap från tolv till ett och sen slutar jag.
Känns som att min schema är till för att plåga folk?
Har haft rätt svårt o sova inatt så försöker kompensera det med kaffe.
Somnade från nio till tolv igår och kunde inte sova förren halv sex och vaknade tio.
Slapp iaf sova själv eftersom pappa skulle sova hos lillian.

Så nu finns det någon som ligger och snarkar rätt högt på övervåningen och som jag snart ska väcka, inte lätt;)
Efter skolan blir det Lindex med mami, måste köpa mig lite nytt smink, (igen!)
Jag konsumerar smink som en annan konsumerar strumpor, höhö!
Nahe göra något vettigt!


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0