Let's go for another spin!

God eftermiddag på er!
Jag har i princip vaknat, drömde sjuka drömmar om att jag var cpfull på krogen och liknande.
Iaf inga mardrömmar inatt, plus på den!
Igår efter flera timmars bilspelande bar det av till Sölvesborg för lite mat och sedan var vi ute och körde i snöovädret halva natten.
Rätt kul faktiskt, får se om det blir något liknande idag då pojkarna åter igen har satt sig framför bilspelet, men låter dem hållas höhö;)
Snart klar med min svenska förhoppningsvis, (där ser du mamma, jag kan!)
I'm the greatest;)


Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Var gärna med i VECKANS BLOGG, vinnaren blir länkad i ett inlägg om dagen i en HEL vecka! Kram!

2011-01-15 @ 16:30:37
URL: http://ellminas.blogg.se/
Postat av: mamma mia

Vet att du kan ...fniss....

Tvivlar inte en sekund på det:=))

Puss o kram

Mamsegullet

2011-01-16 @ 12:37:52

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0