Det är INTE okej!

Blev åter en dag i skolan, stack till volvo och hämtade kläder,
massa massa krabb men nu är jag redo inför måndag!
Hade samhäll där vi inte gjorde ett vettigt ting, sen gympa då vi låg på en madrass och tittade på festfilmer.
Fick skjuts hem av snigeln, tog en dusch och märkte en oerhört irriterande sak!
Har tappat i vikt är plus men var, jo!
På brösten såklart!
Det är inteinteinte okej!
It's a cruel joke!
Ikväll blir det mys med min pojk och jag ska soooova massa, är helt sjukt trött idag!
Får väl se när jag bloggar nästa gång, keep your eyes open!



Detta är INTE okej!

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Vad kul att du var med i Dagens blogg så att jag kunde hitta dig! Dagens bloggar är nu uppe, se om det var du som vann!



Ifall du inte hade lyckan med dig den här gången så kanske den kommer idag, länken nedan är till Vinnar och det nya anmälningsinlägget :)



http://modelbea.blogg.se/2011/january/dagens-bloggar-2.html



Kram Bea

2011-01-15 @ 13:02:12
URL: http://modelbea.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0