Vissa folk borde bara få ett fett jävla skott i pannan!

Kanske har ni hört om den där jävla hundslynan och hennes blogg?
Jag mådde så illa när jag sett bloggen att jag gick och spydde!
Jag blir så förbannat jävla arg så fort jag hör om sånna här människor.
Det sorgliga är att tidelag i Sverige är inte olagligt.
Men jag börjar verkligen fundera på vilka fucked up människor det finns som sysslar med sånt.
Har sett en lista på hur illa hundar framförallt har blivit skadade för livet, många avlivade och liknande pågrund av dessa jävla idioter till människorna och de men och skador som dessa sk "människor" har orsakat dem.
Jag ska banne mig jobba för att tidelag ska bli olagligt, annars ska jag fanimej ta lagen i egna händer för sånna jävla sjuka människor borde inte ha rätten att andas luften eller gå på denna jord!
DÖD åt dem!!!!

Om någon har någon annan åsikt så är ni fanimej inte normala!


PAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG I PANNNAN!!!!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Zionist Running Dog Obama and the UN Veto



http://www.youtube.com/watch?v=ZA-mMA18dXU

2011-02-22 @ 11:40:30
Postat av: eemmaaj

helt sjukt :s



va bra :)

2011-02-22 @ 15:53:29
URL: http://saveu.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0