Sleeping beauty!

Hej på er igen!
Såg att jag har skrivit nästan 900 inlägg, dock inte så mycket med tanke på att jag har haft denna bloggen i över ett år.
Får skärpa mig mycket mycket mer nu, har ingen motivation om vad jag ska skriva om.
Förslag?
Anyways glömde ju att berätta om min läskiga natt, vaknade lite innan två inatt och var hundra procent säker på att någon öppnade dörren och gick in i lägenheten, tyckte jag hörde någon smyga omkring, var riktigt nära på att ringa pojkvän men sen kom jag på att det kanske var han, smög upp och POFF!
Helt tomt!
Antagligen var det stormen men shiet vad rädd jag var!

Nahe nu ska jag lägga mig på spikmattan en stund innan pojkvän kommer från jobbet, har sovit fem timmar idag så lär ju inte somna förren sex imonbitti!
Puws!


haha kvällshumor!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0