I'm mrs lifestyle of the rich and famous!

Hej igen!
Nu är jag hemma, gick hem med Annie och Tutti, lite allmänt kallt men har iaf fått lite motion idag med.
Dagen på iuc var faktiskt rätt givande, såklart visste jag redan allt om roboten;)
Blev ochså intervjuad av blt, de lyckas alltid förfölja mig, skojja;)
Så nu får ni allt hålla utkik!:D
Mamma igår och jag idag, vilken kändisfamilj vi är, familjen Ekevald;)

Hela dagen kommer gå åt åt att plugga, kanske lite kaffebesök senare men överhuvudtaget ligger pluggandet först.
Suger ju att jag inte är intresserad av samhällskunskap, sååå inte min grej!
Får se om jag orkar ta mig ner och handla, annars fixar jag det imon.
Snart helg, pepp pepp!


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0