I like that old time rock n roll!

Hej på er!
Jag borde igentligen sova eftersom jag jobbar första nattpasset idag.
Men nej, jag var så sjukt trött igår så somnade rätt tidigt.
Så får försöka sova ett par timmar senare.
Gårdagen var mysig, jag och pojkvännen låg på soffan nästan hela kvällen och natten och tittade på film.
Kändes som att det behövdes.
Idag blir det städa och diska framförallt, sedan ut med mami en runda och äta hos henne.
Sen ska jag hem och försöka sova lite innan det är dags för jobbet.
Riktigt pepp på det är jag faktiskt.
Ska bli skönt att tjäna lite pengar och folket som jag ska jobba med är sjukt trevliga!
Nae nog med babbel!


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0