Vad var det igentligen som hände igår?

Nu är jag tillbaka, sydd och grejer!
Efter att ha spenderat eftermiddagen och kvällen på IKEA kom jag hem och packade upp lite.
Ställde mig och lagade mat för att både jag och pojken skulle ha något att äta idag.
Börjar skala löken, swoschhh sa det och så satt kniven rätt i högertummen!
Det spydde i princip blod överallt.

Försökte trycka ner paniken och kunde ringa till mamma.
Trodde först inte att det var så farligt men slutade med att jag fick åka till akuten.
Såg nog rätt läskigt ut när jag kom instörtande där med en nerblodad handduk.

Doktorerna var jätteduktiga och snälla och lyckades lugna ner mig lite.
Så efter två stygn, en massa tejpande och en stelkrampsspruta fick jag åka hem.
Fick choklad av mami ochså ;)
Runt ett var jag hemma hos mami och Gert och då blev det ett par alvedon som slank ner och tittande på Supernatural som gick på tv.

Sedan hämtade älskling mig när han slutade och så bar det av hem till lägenheten för att städa upp allt blod överallt.
Jaa de e bara jag till o lyckas alltså!


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0