Supernatural och skum dag!

Hej på er!
Nu snart ska jag bege mig mot sängen men tänkte slänga in ett inlägg först.
Dagen började elva då jag gick upp och färdade maten som jag hade börjat på.
Pojken fick hacka löken igårkväll så det var färdigt.
När maten var klar väckte jag honom och så blev det till att åka och handla.
Sedan stack han till jobbet och jag hem till mor min och bytte omplåstring på tummen.

Dagen har bestått av en invalid dusch, har insett hur svårt det är att duscha med en hand.
Har kollat på massa supernatural och så har pojken varit här så har hunnit mysa lite med honom innan han stack till jobbet igen.

Detta sammanfattar i princip hela min dag så nu ska det bli så otroligt skönt att gå o lägga sig!
Vi hörs imon;)


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0