Gårdagen!

Hann verkligen inte blogga särskillt mycket igår, därav två om mig inlägg!
Anyhow, gick upp vid tolv igår och duschade och fixade mig.
Älskling åkte iväg och kollade på garage och hjälpte till med släp och grejer.

Sedan stack vi upp till hans föräldrar en sväng.
Efter lite om och men var vi hos mor med hennes pojk (höhö;)), min bror och hans flickvän och Jonte.
Blev lite födelsedagsfirande med mat och goood tårta.

Sedan hjälpte vi Tobbe och dem en sväng i deras lägenhet och drack kaffe.
Hem en snabbis, sedan var vi ett himla gäng på 9 pers och 4 bilar som drog till Karlshamn där vi stod och pratade skit och lite så.
Trevligt att umgås med bror lite när han väl är hemma:)
Drog till 121 och käkade och sedan runt lite överallt.

Vi var faktiskt hemma i rätt vettig tid, runt halv ett.
Så blev lite Full Frys med asgarv och liknande.
Somnade faktiskt riktigt tidigt igår tro det eller ej.

Idag är jag sjuk vilket inte är uppskattat.
Jag har bannemig inte tid att bli sjuk nu alltså!
Herrejisses vilka långa inlägg det börjar bli!:O


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0