Dag 07 - Min bästa vän

Genom åren har jag haft folk som både kommit och gått och kommit och stannat.
Den av dem som faktiskt förändrade mitt liv och som alltid ställt upp för mig på senare dagar är Hanna Brusell.
Jag träffade henne för ungefär två år sedan och redan då fick vi kontakt.
Under dessa två år har vi gått igenom mer än jag någonsin gjort på hela mitt liv känns det som.
Både bra och dåligt.
Men jag kommer ihåg allt, nattliga promenader, halloween, grillfester, lååååååååånga samtal, äventyr i kallinge, fyllekvällar långt in på förmiddagen nästa dag, nattliga samtal, bråk och himla massans mer.
Roliga citat framför allt:

"Våldgästa är som när man våldtar någon, man vill komma in fast man inte får"
"Det är enkelriktat"

Jag har fått många nya vänner genom henne och jag ångrar absolut ingenting.
Hon är den man hade kunnat köra 2000 miljarder mil för vad som än hänt och jag kommer alltid ställa upp för henne precis som hon ständigt gör för mig.

Något av det framförallt roligaste äventyret vi haft är våra roadtrips överallt.
Östergötland med bondemusik, samma låt i tre timmar, regnstormar, tre hundar i bilen och den underbara låt jag sjöng:

Lusen och jag, vi e goda vänner fast än mycket olikaaa

Skrattar bara jag tänker på det;)
För övrigt hoppas jag på mååååånga mer års vänskap i framtiden och ännu mer roliga äventyr, vi har redan mycket inplanerat;)

Men för övrigt är min kära Brusell en av de bästa vänner en Ekevald kan önska sig!


Nyår 2009

För mycket fritid + powerking + rage i garderoben = här har ni resultatet

Jag och Hannas bror Mini en festkväll!

Bada med syskonen Brusell i somras efter jobbet!

Fest i Farabol à la Ekevald och Brusell;)

Två killar som ville ha bild på mig och Brusell på östersjö;)

Minis 20årsfest i somras!

Bild från fest, mig, Tina och Brusell;)

IKEA med syskonen Brusell i höstas;)

Svampplockning med Hanna i skogen;)
fångsten?
EN kantarell;)

Har en hel bildmapp på galenskap men tror detta får duga:D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Naaaaaaw jag börjar nästan gråta ! :) Vi gör alldeles för lite galenskaper nu för tiden ;) <3

2011-04-12 @ 23:12:46
URL: http://brusella.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0