Dag 02 - Min Första Kärlek

Det där med kärlek är fruktansvärt roligt ändå!
För det första, vad är kärlek?
Kan man definera den som när man var liten och var "kär" i ex Backstreet Boys?
Eller är det någon som man varit tillsammans med när man var liten?
Eller måste man vara en viss ålder för att förstå kärlek?

Alla de som känner mig sen innan hade bara skrattat om jag sagt att jag var kär.
Jag har aldrig varit för varken kärlek eller förhållanden innan.
Jag har alltid ansett att man blir sårad.
Men sen jag träffade Stefan är allting förändrat och alla mina bilder av hur något är stämmer inte längre.

Så allt jag kan säga nu är att jag är kär, nej kär är fel ord, förälskad passar bättre.
För det är jag verkligen.
Jag har aldrig varit såhär glad innan, som fjärilar i magen fast på ett bra sätt;)

Jag älskar hur man kan bara krypa ner i sängen och bli omhållen och pussad på.
Jag älskar den känslan när man vet att man verkligen är trygg och inget kan hända mig.
Jaa en underbar känsla med andra ord:)




Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0