Dag 01 Om Mig!

Jag heter Jennie Louise Ekevald och föddes den 31 maj 1992.
Som liten hade jag långt rött hår och lugg och ljusa kläder, en av mina favoritoutfits var en svart klänning med gula solrosor på, vackert jag vet;)

Som ”ung” och fram till bara ett år tillbaka har jag alltid varit den tysta typen som sällan syns eller hörs, alltid skött skolan och varit trevlig mot allt och alla. Nu efter ett par års livserfarenhet kanske man kan kalla det är jag inte lika trevlig eller tyst längre.
Men trots det gör jag alltid mitt bästa och är fortfarande allmänt rädd för saker även om jag inte visar det.

Jag har ändrat stil mer än en gång gällande både hår, ögon och kläder. Därför skulle jag kunna säga att jag är något av en kameleont.
Jag tror inte på gud, är allmänt emot alla religioner och alla bibelpussande personer. Däremot tror jag på alla sorts andar och olika sorts energier. Är väldigt allmänt andlig av mig och tycker att djur och naturen ska behandlas väl.
Människor och svältande i Afrika däremot rör mig inte i ryggen.

Jag är en total musikberoende människa som inte klarar sig utan den i ens en dag. Sjunger, spelar gitarr, piano och bas och lyssnar på i princip allt utom country och dansband, där går bannemig gränsen;)
Har alltid älskar djur också, har haft ett antal katter och för ett par år sedan skaffade vi vår första hund, en schäfer vid namn Honey. Har alltid velat ha häst men aldrig haft möjligheten, har dock ridit i över tio år och satsar på att skaffa häst när jag får jobb på heltid vilket förhoppningsvis är snart.

Fascineras en himla massa av folk provokation, hur mycket pengar man faktiskt kan tjäna endast på att jävlas med folk.
Det roliga är ju att hela grejen är att folk ska störa sig på det så det passar ju mig perfekt då jag älskar att jävlas med folk;)

Retar mig på i princip allt från blonda små fjortisar, kriminella folk, djurplågare, äckliga pedofiler till besserwissers, folk som försöker vara som alla andra, folk som tror de är bättre än allt och alla och som sagt bibelpussare av den värsta sort.
Däremot är jag väldigt lojal och snäll mot de jag känner även om de är väldigt få som jag umgås med. Jag har alltid stått upp för mig själv och aldrig låtit någon trampa på mig vilket vissa finner som en rätt irriterande grej. Har dansat en himla massa stilar och precis som musiken är det inte en grej jag gör utan en del av mig.

Detta blev nog en rätt bra beskrivning av hur jag är som person..
Just det!
Hade jag haft en signaturmelodi när jag kommer gående är det helt klart antingen Marilyn Mansons version av Tainted Love eller Jessica Cornish Sexy Silk;)

 


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0