Ciao!

Hej på er!
Jag har haft en underbar lovvecka.
Eller ja, lov och lov!
Jobbade fyra dagar, bowling, Jönköping med hjärtat, bror och hans flickvän och Alex och hans flickvän.
Lördagen var riktigt kul med lite dricka och skitsnack och på söndagen blev det hem, grilla och bilträff.
Gårdagen spenderades med Sara, Sophie och amazonen och senare på kvällen blev det grillnig.

Som sagt en underbar vecka med massa umgås!
Ser verkligen fram emot sommaren nu.

Idag har jag haft praktik, försökt läsa ut engelska boken och kört en runda med mamma.
Imorgon är det prov, dansträning och körlektion, full fart alltså;)

Nahe nu har jag svamlat klart !
Jag ska försöka fortsätta bloggandet men ni får tåla att det blir lite sällan ibland!


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0