You and me could write a bad romance!

Blev en fin gårdag med Hanna:D
Först handlade vi lite med mini och sprang runt o cpade järnet i affärerna.
Sedan blev det till att se Twilight, New Moon och Eclipse med lite pizza, chips o våra fina vovvar!
Både jag och Hanna satt och suckade över underbara Edward Cullen som verkar vara världens bästa pojkvän!
Ge mig en sån?
Det önskar jag mig i julklapp!:D


Sedan pratade ja med en ovanligt trevlig människa som jag inte har träffat på över ett år, mycket intressant o kul:)
Sov en massa och nu är jag hemma hos far igen:)
Ikväll blir det bara massa slappa och titta på film med far min för det är ju såklart fars dag!:D


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0