God, typ natt?

Gårdagen var riktigt awesome, förfestade hos Brusell o hade sedan lite damp i bilen med en herr Jim.
Plockade upp fler folk o drog iväg ut i skogen.
Massa folk, massa damp o massa.. host?:)
Denna dagen har jag dock fått betala, helt orkelös, feber o ont i lungorna, börjar fundera på om jag har lunginflammation men jaa det märker vi.
Som sagt har jag packat, halvsovit o fixat biljett idag.
Imon hoppar jag på tåget till bror min, äntligen måste jag säga!
Vet inte när jag kommer hem men det märker vi.
Har sett the last airbender idag och till skillnad från vissa andra så blev jag störtkär!
Älskar fantasy filmer o längtar sjukt mycket till de andra kommer ut.
Nej nu ska jag hoppa i säng!
Natti på er



Gillar mitt halvtrassliga, rastaliknande hår!
Soooooo Ekevaldstyle!

Kommentarer
Postat av: Hampus

David Duke:

Rape and Reality in America



http://www.youtube.com/watch?v=WeZAFhf3hXw

2010-11-01 @ 01:31:34

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0