What's up?

Dagen har varit oväntad och full med äventyr!
Se här!
Halv ett ringde mamma och sa aatt Borgil skulle köra upp till johan, bestämde mig på 1 s att jag skulle med.
Sket i trafiken o karnevalen och drog hem, tog hunden på en runda och sedan kom borgil och det bar av mot Halmstad.

Efter ett antal felkörningar, mycket skratt och sega folk var vi framme.
Pratade med bror och mamma och stannade där ett par timmar.
Kom hem för ca 10 minuter sen.

Men mycket trevligt ska ni veta.
Älskar spontanäventyr.
Nu ska jag äta lite och sen slänga mig i soffan och titta på film.
Just de har prov imon....Care?


Kommentarer
Postat av: moath

Skulle vara jättekul om du vill vara med i min tävling som jag har i min blogg. Det är inte alls svårt att delta. Du har chansen att vinna biobiljetter till en kommande film. Mer information om tävlingen hittar du in min blogg!



Kram!


Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0