Godeftermiddag

Mår mycket bättre idag.
Febern är borta och efter en treo är huvudvärken ochså borta.
Det enda negativa är väl att på 48 timmar har jag druckit juice och käkat lite jordgubbskräm, BRA jobbat, idiot!
Får väl tvinga i mig lite mat senare.

Har pluggat lite trafik, ska ta en dusch och sen ska jag ner och kolla på utsparken.
Måste upp och röra på mig lite alltså.
Ska dessutom försöka pallra mig till skolan imon för proven måste helt enkelt bli gjorda.
Bara två små prov kvar och sedan förhoppningsvis behöver jag inte öppna en bok till på ett tag.

Vad tycker ni förresten om min nya bloggdesign?
I like it;)


Något måste man ju göra när man har tråkigt^^


Kommentarer
Postat av: linnea :]

otroligt fin blogg!

allt väl?:)

2010-05-27 @ 15:26:40
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/
Postat av: linaterese

söt blogg :)

2010-05-27 @ 19:18:00
URL: http://linaterese.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0