dagens ord, SUCK

Fyfan vilken dag.
Seg, trött, orkelös och stressad inför imon.
Trodde allt var packat som i en liten ask men det visar sig att ingenting är som jag föreställer mig.
Så nu står jag här utan kläder till imon och har tjafsat med symaskinen i en halvtimme, till slut gav jag upp.
Får böla inför mamma när hon kommer hem så hon kan hjälpa mig^^
Har iaf avverkat 2 km (WIHO)
Sämsta idag men jag orkar inte mer.
Tar en runda imon.

och just det, strömmen har hoppat av och på, helt skumt.
Vi har elfel i huset eller spöken, antingen eller;)


Tycker om mina cpe bilder

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gillar redigeringen på bilden :))

2010-05-10 @ 18:52:48
URL: http://fullyalive.devote.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0