10 sanningar om mig

Jag är fortfarande mörkrädd och har varit i hela mitt liv

Jag älskar killar som tar hand om sig själva

Jag tror inte på gud eller någon annan religös skapelse

Jag hatar dagar, solljus och älskar kyla

En av mina största rädslor är att leva ensam

En av mina drömmar är att bo i ett slott

Ibland när jag är hemma själv skruvar jag upp musiken på max och dansar som en galning

En annan av mina största rädslor är att bli tjock

Jag klarar mig inte utan musik, har det på eller sjunger hela tiden, kan inte ens sova utan

Så fort jag får syn på en tvetjärt så får jag ett hysterianfall och börjar gråta, anledningen är att jag fick en i örat när jag var liten

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Haha va vi är lika på många av de sanningarna :P



Visst är den gudomlig den nougaten, men den är alltid slut överrallt :D

2010-05-14 @ 07:27:03
URL: http://fikamed.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0