23:46

Leerdag, snabbrevju av helgen!
Gårdagen blev skola, sedan fix o sen kom Brusell så hämtade vi upp simon och ola.
Drog upp till Hanna o sen vid åtta ner till folkets hus.
Blev festa och dansa massa enda tills elva då jag och Brusell drog vidare, plockade upp en packad bror plus två.
Släppte av dem på Harry, drog hem och käkade lite och kollade på tv innan vi drog till Karlshamn ännu en gång.
Var hemma strax efter tre, somnade hyfsat snabbt efter det.
Idag ringde pappa halv elva och stressade mig, gav oss av mot K-stad för att kolla på biilen med Bror o Liljan.
Blev lite Ö&B där bror slängde ner mig i en kundvagn och sedan körde runt i hela affären (hur gamla var vi idag?;))
Men kul hade vi!
Blev lite middag och prat, hämtade Brusell och nu glor vi på Bond!
Tror jag ska gå och skalla sängen snart, helt slut!

Han mellan två vita lakan!
RAWUR;)

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0