22:12 - OIK!

Dagen idag då, började skolan med svenska, kollade klart på Beowolf, ASBRA!
Sedan engelska, snaaark, vikarien var helt dum!
Sedan el, fick reda på att vi är lediga imon och på onsdag med bara en hemuppgift, ÖVERLYCKLIG!
Stack till liljas och käkade med mamma, drack min älskade cappucino.
Sedan spelade lite biljard, drog ner och klippte mig, ni kan få bilder imon eller senare ikväll!
Inte så stor skillnad dock.
Sedan blev det hem för att slänga i sig lite till att äta innan papi hämtade mig och vi drog ner till ishallen.
Blev en mycket spännande match och intressant kväll.
Slutade dock med seger 5-3 till Oik, andra gången de vinner över Tranås irad nu.
Sweeet!
Fick en hel låda med kakor av farmor till bara lilla mig.
Thanks Granny<3
Nu ska jag kolla på lite oth sedan filmen Rec, ska försöka få ner alla bilder från studion ochså.
Och såklart njuta av min ledighet.
Ciao foks!


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0