17:12

Jag vet!
SHHHH!!!
Gårdagen blev det en engelska lektion, lunch och vad som skulle blivit en ellektion blev bara allmänt flumm.
Tord var inte där och jag och Simon var klara med allt.
Så vi tog Glenn på en runda, var hemma vid två.
Hann knappt innanför dörren innan Rasmussen skickade och frågade om vi kunde köra henne till Bromölla.
Så plockade upp henne, körde och handlade och plockade upp Åke och Ola på vägen.
Fullpackad bil, flummandes med Hubbabubbabubblor och Dr Bombayband blev det roadtrip till Bromölla.
Lämnade av Rasmussen, sedan åkte vi hem, blev allsång med Calles Walking in Memphis.
Kom hem och de andra drog vidare in mot olofström.
Lagade mat, skrev klart idrotten och kollade på lite OTH (Har inte glömt bort det, HONEST!)
Vid lite i nio bestämde jag och simon oss för att åka och handla så han plockade upp mig, sen blev det fullfart mot maxi.
Var där tio i nio, ryckte åt oss en påse chips och en paket tofuglass.
Åkte sen upp till Brusell, hämtade tre skedar och sedan delade vi och hennes två hundar på allt vi köpt.
Tror nog hundarna åt halva chipspåsen innan Puppi somnade på min mage.
Bortskämd.se?
(Puppen)
Satt där uppe till klockan ett, innan vi hoppade in igen och åkte hem i Glenn.
Somnade i princip direkt.
Idag vaknade jag klockan ett men äckligt mycket migrän.
Har iaf skrivit klart trafiken och läst lite.
Imon blir det massa plugg inför provet!

Sötaste bilden från studion på Moyo and moi!
Passande i know!

Kommentarer
Postat av: Monkey

det ska jag göra =) har hört att den är bra .. hoppas att den är det hihi

2010-03-16 @ 17:32:04
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: sandra

Ja samma här faktiskt.

Okej vad bra (:

Kram

2010-03-16 @ 17:49:20
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: m y y s a n o l s s o n

sv. hehe ja skitsnygga! :D

usch va tråkigt med plugg.. har också lite jag egetnligen bör göra, men jag orkar verklige inte! -.- hehe

2010-03-16 @ 19:38:44
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: Robina

nejnej! inte den sortens huvudvärk ;)

2010-03-16 @ 20:07:16
URL: http://robeas.blogg.se/
Postat av: lucia

Ekevald: tröttheten har helt enkelt bara tagit över en:) hehe tack så mycket sötnos !

Jag har faktis ingen bil eftersom jag inte har körkort men jag kör pappsens bil då och då en saab ;p Kramar



damn girl du har haft fullt upp ser jag men bra att du hade en bra dag :D!!

2010-03-16 @ 20:07:59
URL: http://justoneday.devote.se
Postat av: Rasmussen

Sådana roadtrip är det bästa ändå, och snart sitter vi 2 bakom ratten.

2010-03-17 @ 00:21:22

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0